Ons bureau zoekt nieuwe mensen

ACA/JES communicatie / ACA/JES communicatie

Bekijk deze campagne op pagina 436 van het SAN Jaarboek 2007.

Adverteerder
ACA/JES communicatie
Titel
Arbeidsmarktcommunicatie
Bureau
ACA/JES communicatie
Account
Saskia Husslage, Dorien Paans
Copy
Hans Adelaars
Art
Rik Blokland
Opdrachtgever
Onno Gout, Dinand Jansen, Casper Jenster
Film/Productiemaatschappij
ACA/JES communicatie
Editor
Tobias Gommer, Timothy Venhaus
Muziek
Music and Images
RTV-producer
Ingrid Groen
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van ACA/JES communicatie
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van ACA/JES communicatie
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Personeel
Meer Personeel inzendingen

Personeel

Doelstelling

ACA/JES is een succesvol bureau voor arbeidsmarktcommunicatie. Zó succesvol dat het snel groeit en dus zelf het probleem van personeelstekort ondervindt. Doelstelling is om op een opvallende en creatieve manier de juiste professionals te interesseren en te werven. Een spraakmakende campagne waarin de prachtige klantenlijst een belangrijk gegeven is.

Doelgroep

Ervaren en gedreven communicatieprofessionals, in totaal voor zo’n 13 vacatures. Van account manager tot strateeg en van webdeveloper tot copywriter.

Strategie/Concept

Klanten zetten zich in om het bureau te helpen met werven van nieuwe mensen. De omgekeerde wereld dus. En ze gaan hierin (net als gewoonlijk het bureau) behoorlijk ver, ze zijn echt op een missie.

Media- en middelenstrategie

Direct via vakbladen en relevante websites en indirect via free publicity en mond-tot-mondreclame. Voorbeelden: een Marine-advertentie in Adformatie, Reclameweek en Creatie, raamposters bij de Rabobank en bussstickers bij Connexxion. PR richting pers en websites en met behulp van Hyves en YouTube.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen