Online Masters

VODAFONEZIGGO / EDG Media

Bekijk deze campagne op pagina 201 van het SAN Jaarboek 2018.

Adverteerder
VODAFONEZIGGO
Bureau
EDG Media
Account
Pauline de Pater
Copy
Firma Fluks, Barbara Raadsen
Art
Vuurrood
Strateeg
Pauline de Pater, Hans Foks
Opdrachtgever
Maartje Vrolijk, Floor Klein, Farisa el Moussaoui
Film/Productiemaatschappij
Bram Vreugdenhil
Editor
Bram Vreugdenhil
In samenwerking met
Vuurrood en Firma Fluks
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van VODAFONEZIGGO
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van EDG Media
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Dienstverlening
Meer Dienstverlening inzendingen

Dienstverlening

Doelstelling

Doel van Online Masters is om kinderen op interactieve wijze: *kennis te laten maken met technologie en digitale vaardigheden *inzicht te krijgen in de impact van online gedrag*te helpen vaardig, veilig en bewust online zijn*Een dialoog creëren

Doelgroep

Groep 7/8 van het basisonderwijs en klas 1/2 voortgezet onderwijs

Strategie/Concept

Volg je de lessen van Online Masters? Dan word je zelf een master! Het lesprogramma heeft verschillende modules waarmee leerlingen aan de slag gaan om zo hun talent te ontdekken, te ontwikkelen en te versterken. Zo leren ze hoe ze vaardig, veilig en bewust in de digitale wereld kunnen stappen.

Media- en middelenstrategie

Het lesprogramma is volledig online en gratis; www.online-masters.nl. Vanaf 2017 geven honderden VodafoneZiggo collega's Online Master gastlessen op scholen.

Ga naar de campagnesite

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen