Ondernemerscampagne

De Goudse Verzekeringen / Admix

Bekijk deze campagne op pagina 44 van het SAN Jaarboek 2011.

Adverteerder
De Goudse Verzekeringen
Titel
Verzekeringen
Bureau
Admix
Account
Michel de Bruin, Angélique Starmans
Copy
Johan Lock
Art
Willem Ottervanger
Strateeg
Michel de Bruin
Opdrachtgever
Carien Vleeskruijer
Film/Productiemaatschappij
Soundcircus
Muziek
Soundcircus
RTV-producer
Soundcircus
Fotografie
Oscar Seykens
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van De Goudse Verzekeringen
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Admix
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Business-to-Business
Meer Business-to-Business inzendingen

Business-to-Business

Doelstelling

Positioneer De Goudse als de ondernemersverzekeraar.

Doelgroep

Primair: MKB-ondernemers Secundair: Financieel intermediairs

Strategie/Concept

Door de introductie van het begrip ondernemersleeftijd laat De Goudse zien dat ze meeleeft met ondernemers in alle fases van hun ondernemerschap. Elke ondernemer weet nog wanneer hij van start ging en is trots op het aantal jaren dat hij al ondernemer is en zijn ondernemersgeschiedenis. Het concept komt tot leven door de inzet van een gevarieerde middelenmix. Activatie van de doelgroep vindt plaats met de Ondernemersleeftijden Kalender (bereikbaar via goudse.nl en ondernemersleeftijd.nl) en de radiospots waarin De Goudse elke dag een andere ondernemer feliciteert met zijn of haar ondernemersverjaardag.

Media- en middelenstrategie

Radiospots op Radio 538, BNR en Radio 1 en 2, billboards, advertenties in ondernemersmagazine Sprout en banners op ondernemerssites die doorlinken naar de online kalender.

Ga naar de campagnesite

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen