De crux van dit concept? Een campagne over duurzaamheid, zonder het woord duurzaam te gebruiken. Want uit onderzoek blijkt dat het begrip 'duurzaam groeien' meer deuren dicht gooit dan opent. Ondernemers moeten namelijk al zoveel. Daarom kiezen we ervoor om aan te sluiten bij iets waar ze dagelijks mee bezig zijn: Ondernemen = Vernieuwen. En deze campagne juicht dat toe. Niet alleen omdat vernieuwing leidt tot groei. Maar vooral omdat bijna elke verandering, van klein tot groot, tegenwoordig haast vanzelf leidt tot duurzamere, toekomstbestendige keuzes. Dat is onvermijdelijk en goed voor iedereen. En omdat ondernemers nu eenmaal meer aannemen van elkaar dan van een bank, hebben we korte films gemaakt van maar liefst 40 trotse ondernemers. Eigen klanten, waar we zelf op bezoek zijn gegaan om te achterhalen wat ze vernieuwen, hoe ze dat regelen en wat dat oplevert. Van schilderbedrijf tot scootmobiel-fabrikant. Zij geven allemaal, op hun eigen manier, het goede voorbeeld en de juiste inspiratie. Een content-gedreven campagne die ondernemers bij elkaar brengt.