Toekomstscenario’s voelen vaak abstract en ver weg, waardoor ondernemers niet de urgentie voelen om in actie te komen. Daarom maken we het onderwerp invoelbaar en emotioneel. We lanceren de korte dramafilm ‘Leven in de Brouwerij’ die een inkijkje geeft in de dilemma’s waar ondernemers voor kunnen komen te staan wanneer ze zich klaarmaken voor de toekomst. De thema’s (bedrijfscontinuïteit, innoveren, verduurzamen en bedrijfsoverdracht) die afkomstig zijn uit de ABN AMRO rapporten en overeenkomen met de meest urgente klantzorgen, vormen de basis voor de personages van het verhaal. De film onderstreept het belang van vooruitkijken. Welke rol heeft jouw bedrijf in een wereld die verduurzaamt? Ga je zelf innoveren of besteed je dit uit? En waar moet je allemaal aan denken als je overweegt je bedrijf over te dragen? De film wordt aangevuld met branded content artikelen in NRC waar ABN AMRO samen met experts dieper ingaat op de thema’s. Ook op de campagnepagina delen we relevante content en verdiepende rapporten.