Omarm ze

Omarm ze

Categorie
Non-Profit & Overheid
Adverteerder
STICHTING HET VERGETEN KIND
Bureau
The Others
Jaar
2017
Paginanummer
287

Doelstelling

Nederland bewust maken dat er ruim 100.000 kinderen in ons land opgroeien in kwetsbare gezinnen met meervoudige problematieken (verslavingen, psychische problemen, armoede). Als kinderen verwaarloosd en/of mishandeld worden, tekent dit hun verdere leven. Als wij deze kinderen nu omarmen, zorgen we er met elkaar voor dat zij een betere toekomst tegemoet gaan.

Doelgroep

Iedereen die deze kinderen niet vergeet en een bijdrage wil leveren.

Merkomschrijving

Wij zijn er voor ruim 100.000 kinderen in multi-probleemgezinnen in Nederland.

Concept

De ambassadeurs van de stichting omarmen de kinderen die een indringend, ontroerend inkijkje geven in hun leven. Dit om letterlijk duidelijk te maken dat als wij dit als maatschappij niet doen, deze kinderen op zullen groeien zonder liefde, zonder échte aandacht, zonder de kans om zich te kunnen ontwikkelen. Terwijl elk kind in ons land het verdient om volwaardig mee te doen. De omarming van de kinderen wordt 'verzegeld' door een lint waardoor de campagne naadloos aansluit bij de nieuwe identiteit.

Media- en middelenstrategie

De campagne is aangeboden aan alle media die bereid zijn om deze in te zetten op TV, radio, online en social.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken