OLD AMSTERDAM MEETS NEW AMSTERDAM

Old Amsterdam / N=5

Bekijk deze campagne op pagina 249 van het SAN Jaarboek 2009.

Adverteerder
Old Amsterdam
Titel
Oude kaas
Bureau
N=5
Account
Brigitte Kuijpers, Nicole Florêncio
Copy
Romke Oortwijn, Paul Hillesum
Art
Peter Hebbing, Paul Bakker
Strateeg
Marc Oosterhout
Opdrachtgever
COR LUSTIG, ROGIER SNOEKS
Film/Productiemaatschappij
N=5
Editor
René Brouwer
Muziek
Kris de Bruyne, MassiveMusic
RTV-producer
Françoise Tanis
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van Old Amsterdam
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van N=5
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Fast Moving
Meer Fast Moving inzendingen

Fast Moving

Doelstelling

Bekendheid en merkimago verder uitbouwen en (probeer)aankopen stimuleren.

Doelgroep

Liefhebbers van oude kaas die bewust kiezen voor kwaliteit.

Strategie/Concept

Old Amsterdam ontmoet New Amsterdam. Vanuit die gedachte speelde Old Amsterdam in op de viering van de 400 jaar oude band tussen Amsterdam en New York, het oude Nieuw Amsterdam. De langstlopende commercial van Nederland werd aangepast met nieuwe historische beelden van New York. Met de kans op een historische zeiltocht in New York en met een jubileumschort werden kijkers geactiveerd.

Media- en middelenstrategie

Old Amsterdam sponsorde diverse activiteiten rondom de viering van de historische stedenband. De TVC speelde in op de historische emoties om het merk verder te laden en aandacht te creëren voor de salespromoties.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen