OLD AMSTERDAM MEETS NEW AMSTERDAM

OLD AMSTERDAM MEETS NEW AMSTERDAM

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
Old Amsterdam
Bureau
N=5
Jaar
2009
Paginanummer
249

Doelstelling

Bekendheid en merkimago verder uitbouwen en (probeer)aankopen stimuleren.

Doelgroep

Liefhebbers van oude kaas die bewust kiezen voor kwaliteit.

Concept

Old Amsterdam ontmoet New Amsterdam. Vanuit die gedachte speelde Old Amsterdam in op de viering van de 400 jaar oude band tussen Amsterdam en New York, het oude Nieuw Amsterdam. De langstlopende commercial van Nederland werd aangepast met nieuwe historische beelden van New York. Met de kans op een historische zeiltocht in New York en met een jubileumschort werden kijkers geactiveerd.

Media- en middelenstrategie

Old Amsterdam sponsorde diverse activiteiten rondom de viering van de historische stedenband. De TVC speelde in op de historische emoties om het merk verder te laden en aandacht te creëren voor de salespromoties.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken