Die ene keer dat je een verzekeraar echt nodig hebt, moet ie er ook echt voor je zijn en je probleem snel en goed oplossen. Maar juist op deze momenten falen veel verzekeraars. De campagne 'Direct geregeld' is gebaseerd op herkenbare inzichten van wat er allemaal mis kan gaan als een verzekeraar de dienstverlening niet op orde heeft. Dit vergroten we uit, met de nodige humor en impact. OHRA belooft het beter te doen, met duidelijke taal, begrijpelijke producten, efficiënte processen en supersnelle service. Bij OHRA weet je waar je aan toe bent.
Bom-in-Eend:
Deze campagne illustreert op een absurdistische wijze wat er gebeurt wanneer je -keer op keer- met de verkeerde mensen wordt doorverbonden. En waar dat uiteindelijk toe kan leiden. OHRA houdt het liever duidelijk, en zorgt dat je altijd direct geholpen wordt door de juiste persoon.
Polisstress:
Je wilt even uitzoeken welke zorgverzekeraar de beste polisvoorwaarden heeft en al snel beland je in een onoverzichtelijk oerwoud van polisvoorwaarden, waar je geen vat op kunt krijgen. Daarom heeft OHRA een adviesmodule ontwikkeld die direct duidelijkheid geeft.