Ode aan de Levensredders

Ode aan de Levensredders

Categorie
Business-to-Business
Adverteerder
SANQUIN
Bureau
2Basics BV
Jaar
2021
Paginanummer
100

Doelstelling

Landelijke bekendheid voor het nieuwe B2B-label Sanquin at Work.

Doelgroep

CEO's en hrm-verantwoordelijken.

Merkomschrijving

Sanquin at Work is het B2B-label van Sanquin, de not-for-profitorganisatie die de bloedvoorziening in Nederland verzorgt.

Concept

Dit label biedt bedrijven de kans structureel een maatschappelijke bijdrage te leveren en goed werkgeverschap te tonen. Medewerkers kunnen onder werktijd bloed en plasma doneren. Als lancering van het label én als waardering naar pilotpartners, is de 'Ode aan de Levensredders' ontwikkeld. Want je hoeft geen superheld te zijn om levens te redden. Een spoken word-artiest laat de relevantie en impact zien van bedrijven die haar medewerkers deze mogelijkheid bieden.

Media- en middelenstrategie

Klanten uit de pilots zijn ingezet om het label landelijk te introduceren én bedrijven op te roepen zich aan te melden. De inzet van deze partners heeft gezorgd voor extra betrokkenheid, waardering en draagvlak en zet de videoboodschap kracht bij. Er is gekozen voor echte helden in plaats van acteurs. Met een slimme inzet van video, Facebook & LinkedIn-ads.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken