OCHTENDHUMEUR GEEN BEZWAAR.

OCHTENDHUMEUR GEEN BEZWAAR.

Categorie
Personeel
Adverteerder
Rabobank Graafschap-Noord
Bureau
Mackaay Communicatie Groep
Jaar
2008
Paginanummer
523

Doelstelling

Rabobank Graafschap-Noord vergroot de toegankelijkheid van de bank (en daarmee het marktleiderschap) door ook bereikbaar te zijn in de avonduren. De campagne ‘Ochtendhumeur geen bezwaar’ heeft als doel verkoop- en service adviseurs te werven die bereid zijn om uitsluitend in de middag- en avonduren te werken.

Doelgroep

Uitgeslapen HBO’ers en MBO’ers met verkoopervaring die toe zijn aan een nieuwe commerciële uitdaging. Ervaring in de financiële dienstverlening is een pre, maar niet noodzakelijk.

Concept

De campagne laat op ludiek wijze het voordeel zien van werken in de middag- en avonduren: je kunt uitslapen! Het hebben van een ochtendhumeur is dus geen bezwaar.

Media- en middelenstrategie

Vanwege het lokale karakter van de wervingscampagne is gekozen voor print (regionale en lokale dagbladen) met doorverwijzing naar een actiematige wervingssite. Geïnteresseerden ontvangen tevens een kussensloop met opvallende teksten.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken