Obvion. Hypotheken met een geweten.

Obvion. Hypotheken met een geweten.

Categorie
Dienstverlening Financieel
Adverteerder
Obvion Hypotheken
Bureau
Eigen Fabrikaat
Jaar
2012
Paginanummer
183

Winnaar 2012

Doelstelling

Obvion neerzetten als dé verstrekker van verantwoorde hypotheken en binnen de totale hypotheekmarkt het marktaandeel vergroten van 2,9% naar 5%. Resulterend in de nummer 5 positie binnen de totale markt (na Rabobank, ABN AMRO, ING en SNS). Met een aandeel van ruim 7% en een nummer 4 positie in de markt zijn de doelstellingen ruimschoots overtroffen.

Doelgroep

Eerste huiskopers en doorstromers. Demografisch: 30 plus, accent vrouw.

Concept

Obvion Hypotheken is gebouwd op stevige zekerheden. Bij elkaar vormen ze het kloppend hart van het bedrijf. Hoe communiceer je dit zo overtuigend mogelijk? Door er overtuigingen van te maken. Mozes kreeg de 10 geboden in steen gebeiteld. Luther spijkerde zijn stellingen aan de kerk. Principes komen het best tot hun recht als ze op een opvallende manier opgeschreven worden. Dat was voor ons het teken om de overtuigingen van Obvion op de (binnen)muren van huizen te schrijven.

Media- en middelenstrategie

TV en radio voor de naamsbekendheid. Search en vergelijkingssites voor het stimuleren van traffic.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken