NUON BEDANKT!

NUON BEDANKT!

Categorie
Business-to-Business
Adverteerder
Nuon Business
Bureau
N=5
Jaar
2008
Paginanummer
67

Doelstelling

Geef Nuon Business gezicht door te laten zien dat zij liever in duurzame relaties investeert dan korte termijn gewin en daarmee dé juiste keuze is. Bevestig klanten en toon prospects wat Nuon voor hen kan betekenen.

Doelgroep

Groot zakelijke energieverbruikers.

Concept

Nuon Business biedt meer dan energie. Door expertise te combineren met betrokkenheid, inlevingsvermogen en daardoor opmaat gesneden diensten richting klanten maakt zij écht verschil. Maar hoe breng je dit overtuigend en zonder arrogantie? De campagne doet dit zeer gepast met oprechte testimonials. Klanten bedanken Nuon letterlijk voor de persoonlijke betrokkenheid en dienstverlening. In één klap wordt helder dat je bij Nuon bevestigd wordt in het maken van de juiste keuze. Dat werkt: naar klanten, prospects én intern. Nuon bedankt!

Media- en middelenstrategie

Beperkt budget vergt slimme inzet. Vandaar: selectieve printinzet, internet voor verdieping van de cases (o.a. filmpjes), billboards bij de deelnemende cases en PR voor extra zichtbaarheid en enthousiasme.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken