NUON BEDANKT!

Nuon Business / N=5

Bekijk deze campagne op pagina 67 van het SAN Jaarboek 2008.

Adverteerder
Nuon Business
Titel
Dienstverlening
Bureau
N=5
Account
Rob-Jan Hendriks, Martijn Steinebach, Nicole Florencio
Copy
Nienke Oosterbaan
Art
Geurt Donkelaar
Strateeg
Mirte Stut
Opdrachtgever
MARIËLLE RUIJGROK, PETER KORTSTRA
Fotografie
Thirza Schaap
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van Nuon Business
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van N=5
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Business-to-Business
Meer Business-to-Business inzendingen

Business-to-Business

Doelstelling

Geef Nuon Business gezicht door te laten zien dat zij liever in duurzame relaties investeert dan korte termijn gewin en daarmee dé juiste keuze is. Bevestig klanten en toon prospects wat Nuon voor hen kan betekenen.

Doelgroep

Groot zakelijke energieverbruikers.

Strategie/Concept

Nuon Business biedt meer dan energie. Door expertise te combineren met betrokkenheid, inlevingsvermogen en daardoor opmaat gesneden diensten richting klanten maakt zij écht verschil. Maar hoe breng je dit overtuigend en zonder arrogantie? De campagne doet dit zeer gepast met oprechte testimonials. Klanten bedanken Nuon letterlijk voor de persoonlijke betrokkenheid en dienstverlening. In één klap wordt helder dat je bij Nuon bevestigd wordt in het maken van de juiste keuze. Dat werkt: naar klanten, prospects én intern. Nuon bedankt!

Media- en middelenstrategie

Beperkt budget vergt slimme inzet. Vandaar: selectieve printinzet, internet voor verdieping van de cases (o.a. filmpjes), billboards bij de deelnemende cases en PR voor extra zichtbaarheid en enthousiasme.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen