#nsfavourites – Bloggertips voor stedentrips

#nsfavourites – Bloggertips voor stedentrips

Categorie
Vrije Tijd
Adverteerder
NS
Bureau
G+J Custom Content
Jaar
2016
Paginanummer
413

Doelstelling

Contentmarketing van NS heeft als overkoepelend doel NS-reizigers te stimuleren meer per trein te reizen en vaste klanten vaker gebruik te laten maken van hun abonnement. Om specifiek waardering, bereik en effectiviteit onder de 40- doelgroep te verhogen, en merkbeleving, -loyaliteit en omzet te doen groeien, werd #nsfavourites in het leven geroepen.

Doelgroep

Abonnementhouders, terugkerende klanten en prospects, met name in de leeftijd 40-.

Concept

#nsfavourites is een digitaal inspiratieplatform dat actuele en persoonlijke tips biedt van (lokale) experts, zoals insiders en social influencers. In authentieke, praktische cityguides delen zij hun favoriete adressen rond NS-stations in Nederlandse steden. Tegelijk wordt impliciet de trein als het perfecte vervoersmiddel voor een stedentrip gepresenteerd.

Media- en middelenstrategie

Promotie vindt plaats door een contentpush via NS-owned socialkanalen en e-mailmarketing. Daarnaast versterken SEO en contentsharing door bloggers het bereik onder een relatief nieuwe doelgroep.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken