Nooit meer je tuin uit, met Karwei

Nooit meer je tuin uit, met Karwei

Categorie
Retail
Adverteerder
KARWEI
Bureau
Isobar
Jaar
2019
Paginanummer
286

Doelstelling

Het verhogen van de spontane bekendheid door middel van een geautomatiseerde, consistente en persoonlijke tuincampagne.

Doelgroep

Nederlanders tussen de 25 en 65 jaar, met tuin of balkon in een huur of koopwoning.

Merkomschrijving

Karwei gelooft dat iedereen een mooi huis kan hebben dat bijdraagt aan woongeluk. Wij helpen je persoonlijk met het aanpassen, aankleden of afstylen van jouw huis én tuin. Karwei maakt mooi mogelijk.

Concept

Wij begrijpen dat je soms lekker wilt ontspannen door even helemaal weg te zijn in een 'andere' omgeving. Door een gepersonaliseerde experience campagne kregen consumenten persoonlijke tips en adviezen van Karwei-stylisten voor hun eigen tuin of balkon. Om te kunnen genieten en zo nooit meer je eigen tuin uit te gaan.

Media- en middelenstrategie

Omnichannel campagne: TVC, online video, social ads, radio, OOH, e-mailmarketing, folder en instore communicatie. De boodschappen en kanalen zijn afgestemd op de touchpoints binnen de verschillende klantreizen en klantprofielen.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken