Nonstopfresh

Nonstopfresh

Categorie
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Adverteerder
AARTSENFRUIT
Bureau
SUPERREBEL
Jaar
2016
Paginanummer
72

Doelstelling

Laat zien dat Aartsenfruit een indrukwekkend assortiment verse groenten en fruit vermarkt vanuit alle hoeken van de wereld. Verse producten uit meer dan 40 landen wereldwijd.

Doelgroep

Primair: Afnemers (van groothandel tot groenteboer) van verse groenten en fruit in de Benelux, Duitsland en Azië. Secundair: boeren, landbouwers en telers wereldwijd.

Concept

Met de nieuwe propositie en het thema 'Nonstopfresh' is Aartsenfruit het afgelopen jaar uitgegroeid tot dé internationale gateway voor verse groenten en fruit. Hier boarden aardbeien, zijn bonen ready for take off en laten ze zelfs kiwi's vliegen.

Media- en middelenstrategie

In alles, maar dan ook echt alles komt het thema 'Nonstopfresh' en het gevoel van de internationale gateway terug. In de vestigingen, de signing, het wagenpark, maar ook in internationale vakbladen, op beurzen en online.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken