No time to waste

No time to waste

Categorie
Dienstverlening Financieel
Adverteerder
Yuki Boekhouden
Bureau
Stamenkovits Stibbe Stalenhoef Schreuder & Orchestra
Jaar
2010
Paginanummer
197

Doelstelling

Primair het verhogen van de naamsbekendheid van Yuki Boekhouden. Secundair het vergroten van het aantal Yuki gebruikers.

Doelgroep

Campagnedoelgroep: startende ondernemers die geen kostbare tijd willen verspillen aan hun boekhouding.

Concept

Mensen kunnen moeilijk geloven dat een online boekhoudservice, waarbij je je documenten alleen maar hoeft te scannen en te mailen, echt bestaat. Daarom is de campagne zo echt mogelijk en laten we de gebruikers zelf aan het woord.

Media- en middelenstrategie

Brede inzet bannercampagne, een direct mailing met campagne t-shirt en specifieke printuitingen voor in vakbladen.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken