NO SURPRISE

NO SURPRISE

Categorie
Retail
Adverteerder
HANS ANDERS OPTICIENS
Bureau
Young & Rubicam Amsterdam
Jaar
2005
Paginanummer
451

Doelstelling

Hans Anders is marktleider in Nederland geworden door meer initiatieven te nemen dan de concurrentie en daardoor meer te verkopen. Een markt waar inmiddels meerdere partijen ‘op prijs’ communiceren vraagt om een nieuw initiatief: claim helderheid en duidelijkheid naast prijs. Laat dat zien.

Doelgroep

Iedereen die een bril nodig heeft, maar daar niet teveel voor wil betalen en wel leuk voor de dag wil komen.

Concept

Hans is Anders. Dat kan hem in zijn dagelijkse leven weleens in de weg zitten, maar in zijn werk als opticien heeft hij er alleen maar profijt van. Met dit initiatief gaat Hans duidelijkheid scheppen. Twee vaste prijzen. Geen verrassingen meer aan de kassa. Of in andere woorden: no surprise.

Media- en middelenstrategie

TV en radio, huis-aan-huis bladen en in-store.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken