‘No-claim beschermer’

‘No-claim beschermer’

Categorie
Dienstverlening Financieel
Adverteerder
Fortis ASR
Bureau
Selmore
Jaar
2006
Paginanummer
169

Nominatie 2006

Doelstelling

Introductie No-claim beschermer op autoverzekering van Fortis ASR. Middels aanbod van 1 jaar gratis Noclaim beschermer traffic en leads via www.fortisasr.nl en tussenpersoon.

Doelgroep

Particuliere autobezitters, 30-45, voornamelijk mannen.

Concept

Autobezitters zijn over het algemeen terughoudend in het melden van kleine schades die hun opgebouwde no-claim tenietdoen. Hier wordt in de campagne op ingespeeld met mensen in herkenbare, stoere beroepen die doorgaans veel risico nemen. Echter, zonder de No-claim beschermer worden dat toch opeens overvoorzichtige mensen. Met alle gevolgen van dien.

Media- en middelenstrategie

Snelle bereiksopbouw middels impact van tv en radio. Inzet print in doelgroepspecifieke titels.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken