NIVEA Sun – Klaar voor de zon!

NIVEA Sun – Klaar voor de zon!

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
NIVEA
Bureau
Barracuda Unincorporated
Jaar
2016
Paginanummer
253

Doelstelling

1 op de 3 Nederlandse basisschool kinderen is wel eens verbrand onder schooltijd. NIVEA wil dit aantal omlaag brengen.

Doelgroep

Kinderen van 6 tot 12 jaar en hun ouders.

Concept

NIVEA SUN is de campagne 'Laat de zon maar komen' op gestart. Tijdens de scholentour lieten we kinderen spelenderwijs zien dat de zon hun goede vriend is, mits ze goed beschermd zijn. Onderdeel hiervan is het lespakket dat in samenwerking met kinderboekenschrijfster Selma Noort is ontwikkeld. Centraal in deze campagne staat de innovatieve NIVEA Sun Roller, die het nog makkelijker maakt om je kinderen in te smeren. Dankzij de investering in het Kids segment groeide NIVEA Sun in 2016 5% harder dan de markt.

Media- en middelenstrategie

TVC (20") Digital (45"), Scholentour, Winkelvloer, PR
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken