NIVEA Creme – De beste verzorging voor de hele familie

NIVEA Creme – De beste verzorging voor de hele familie

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
NIVEA
Bureau
FCB Hamburg/Amsterdam
Jaar
2016
Paginanummer
257

Winnaar 2016

Doelstelling

64% van de NIVEA Crème gebruikers is ouder dan 55. NIVEA wil deze doelgroep verjongen om ook op lange termijn relevant te blijven.

Doelgroep

Moeders met kinderen van 2 tot 10 jaar.

Concept

Het ritueel van verzorgende NIVEA Crème aanbrengen wordt al sinds jaar en dag van moeder op kind overgedragen. Hierdoor wordt er al op jonge leeftijd een sterke emotionele band gecreëerd met het merk NIVEA, die de basis legt voor merkvoorkeur in latere jaren. Om dit ritueel nieuw leven in te blazen lanceert NIVEA een emotionele 360 graden campagne. Hier staat de boodschap 'De beste verzorging voor de hele familie' centraal. Resultaat: +4%pt penetratie in de leeftijd 28-44 & sterk halo-effect op het NIVEA merk.

Media- en middelenstrategie

TV lange versie (45"), digital, in-store & sampling.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken