Nieuwe perspectieven

BDO ACCOUNTANTS & ADVISEURS / Admix

Bekijk deze campagne op pagina 126 van het SAN Jaarboek 2018.

Adverteerder
BDO ACCOUNTANTS & ADVISEURS
Bureau
Admix
Account
Catelijne Bron
Copy
Richard de Boer
Art
Vincent van Es
Strateeg
Vincent van Es, Richard de Boer
Opdrachtgever
Viktor Hanekamp
Film/Productiemaatschappij
Big Shots
RTV-producer
Voicebooking
In samenwerking met
Stroom Mediacommunicatie
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van BDO ACCOUNTANTS & ADVISEURS
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Admix
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Business-to-Business
Meer Business-to-Business inzendingen

Business-to-Business

Doelstelling

BDO biedt met verschillende businessunits uiteenlopende diensten aan tientallen bedieningsmarkten. Uitdaging: ontwikkel voor deze complexe matrix van proposities één overkoepelende campagne die een boost geeft aan zowel de merk- en inhoudsbekendheid als aan concrete leadgeneratie.

Doelgroep

Heel ondernemend Nederland, van mkb tot corporates en van familiebedrijven tot publieke organisaties.

Strategie/Concept

Wat is hét moment dat elke ondernemer, manager of bestuurder bindt? De start van de nieuwe week. BDO claimt dit moment door elke maandagochtend nieuwe perspectieven te bieden op een thema dat in die week speelt. Zoals de nieuwe begroting, de nieuwe privacyregels of het nieuwe fiscale jaar.

Media- en middelenstrategie

Superrelevant zijn door een perfecte synchronisatie van boodschap, plek en tijdstip. Iedere maandag in de ochtendspits 'nieuwe perspectieven' via radiocommercials, digitale billboards langs de snelweg, social media en bannering op (nieuws)media. Een combinatie die binnen het beschikbare budget zorgde voor maximale impact.

Ga naar de campagnesite

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen