In een jaar waarin de crisis hard toeslaat en bedrijven ten prooi zijn gevallen aan hebzucht, bonussen en de graaicultuur, is er niemand die opstaat en verantwoordelijkheid neemt. Cup-a-Soup wel. Jarenlang heeft Cup-a-Soup managers scherper en alerter gemaakt. Met alle gevolgen van dien. Daarom biedt Cees Jan Blom namens Cup-a-Soup welgemeende excuses aan. Om deze woorden kracht bij te zetten komt hij met nieuwe Cup-a-Soup: zonder kunstmatige smaakstoffen en met de allerlekkerste ingrediënten. Met meer smaak en meer gevoel gemaakt. Een Cup-a-Soup die klaar is voor een nieuwe tijd, een tijd waarin we weer onze gevoelige kant kunnen laten zien. Het is Cees Jan zijn persoonlijke missie om het bedrijfsleven gevoeliger te maken (en meer soep te verkopen uiteraard). Daarom is hij via Facebook, Twitter en YouTube een campagne gestart waarin hij zijn beslommeringen deelt met het publiek. En met succes, want meer en meer zien we dat het bedrijfsleven zich van een gevoelige kant laat zien. Zo geeft een directie de bonussen weg aan kinderboerderij Het Geitje en is een andere manager meer geïnteresseerd in de moeder van de boekhouder dan in de kwartaalcijfers. Wat nieuwe Cup-a-Soup allemaal wel niet bewerkstelligt.....