Niet voor beginners. Polo GTI.

Niet voor beginners. Polo GTI.

Categorie
Durables
Adverteerder
PON’s Automobielhandel BV; Volkswagen Personenwagens
Bureau
DDB Amsterdam
Jaar
2006
Paginanummer
204

Nominatie 2006

Doelstelling

Introduceer de Polo GTI als de instap-variant van de enige échte.

Doelgroep

Jonge mannen. Minstens zo belangrijk is echter het feit dat we voor Volkswagen álle productcommunicatie als merkcommunicatie zien, dus heel Nederland is doelgroep.

Concept

Volkswagen is hét merk van de GTI, van oudsher met de Golf. Door de onervarenheid van (potentiële) rijders te laten zien, benadrukken we de kracht van deze kleinere Polo GTI.

Media- en middelenstrategie

Met een serie korte maar impactvolle films kunnen we een groot en breed bereik realiseren om de brede doelgroep te bereiken én vooral ook de gewenste sympathieke merkuitstraling te realiseren.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken