Niet tevreden, geld terug.

Niet tevreden, geld terug.

Categorie
Retail
Adverteerder
Hästens
Bureau
RadeMakkers
Jaar
2007
Paginanummer
502

Nominatie 2007

Doelstelling

Zo impactvol en kwalitatief mogelijk consumenten informeren over een nieuw Hästens aanbod: Slaapgarantie; 2 maanden een Hästens op proef. Niet tevreden, geld terug.

Doelgroep

Nederlandse consumenten in met name de hogere welstandsklassen, die zich realiseren dat goed slapen uitermate belangrijk is.

Concept

Aan een nieuw bed moet je een tijdje wennen voordat het perfect ligt. Daarom nu 2 maanden op proef om hiermee eventuele drempels voor de aanschaf weg te nemen. Dit door Bram Moszkowicz, als bekendste advocaat van Nederland, laten communiceren en zo de consument duidelijk maken dat dit een overtuigend aanbod is, met een contract (garantie-overeenkomst) waar geen gat in te schieten is.

Media- en middelenstrategie

TV als hoofdmedium, ondersteund door instore, dagbladadvertenties, bannering, dominante aanwezigheid op de website en een actiepagina.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken