Niet tevreden, geld terug.

Hästens / RadeMakkers

Nominatie 2007

Bekijk deze campagne op pagina 502 van het SAN Jaarboek 2007.

Adverteerder
Hästens
Titel
Hästens bedden
Bureau
RadeMakkers
Account
Joost Rademaker
Copy
Lodewijk van der Peet
Art
Lodewijk van der Peet, Marc Linderhof
Strateeg
Joost Rademaker, Lodewijk van der Peet
Opdrachtgever
Carl-Ivar Ahlqvist
Film/Productiemaatschappij
Havasu
Muziek
Geert van Gaalen, studio de Keuken
RTV-producer
Eric Smit
Fotografie
Iwein Maassen
Nominatie
ja
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van Hästens
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van RadeMakkers
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Retail
Meer Retail inzendingen

Retail

Doelstelling

Zo impactvol en kwalitatief mogelijk consumenten informeren over een nieuw Hästens aanbod: Slaapgarantie; 2 maanden een Hästens op proef. Niet tevreden, geld terug.

Doelgroep

Nederlandse consumenten in met name de hogere welstandsklassen, die zich realiseren dat goed slapen uitermate belangrijk is.

Strategie/Concept

Aan een nieuw bed moet je een tijdje wennen voordat het perfect ligt. Daarom nu 2 maanden op proef om hiermee eventuele drempels voor de aanschaf weg te nemen. Dit door Bram Moszkowicz, als bekendste advocaat van Nederland, laten communiceren en zo de consument duidelijk maken dat dit een overtuigend aanbod is, met een contract (garantie-overeenkomst) waar geen gat in te schieten is.

Media- en middelenstrategie

TV als hoofdmedium, ondersteund door instore, dagbladadvertenties, bannering, dominante aanwezigheid op de website en een actiepagina.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen