TV, outdoor, radio en een ijzersterke zichtbaarheid online en op social media; Tele2 is vanaf medio november niet te missen in een 3-laags mediaopbouw. In de Roar-fase kwam de beweging op gang met een 60'' commercial via roadblocks, homepage take-overs en social media. Snel opgevolgd door de Rouse-fase: via tag-ons, bioscoop, radio, out-of-home en online werden de genadeloos goedkope databundels gecommuniceerd. In de derde laag, de Roll-out, zorgden we online en via out-of-home dat de deal gesloten kon worden, met superscherpe salesoffers. Ook de nieuwe winkels en zelfs trams zijn kleurrijk, ongeremd en dragen de nieuwe belofte uit: je kan zorgeloos het internet helemaal leegtrekken. Niet omdat het moet, maar omdat het kan. Deze eerste campagne nieuwe stijl is meteen raak. Op social media zorgt de campagne voor een ommekeer in het sentiment en wordt Tele2 overstelpt met complimenten. PR, recensies en onderzoek bevestigen dat Tele2 niet langer de underdog is. Tele2 wordt in één adem genoemd met de grootste drie providers van Nederland.