New York Pizza Maffia in de Ruimte

New York Pizza Maffia in de Ruimte

Categorie
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Adverteerder
NEW YORK PIZZA
Bureau
C2B
Jaar
2021
Paginanummer
136

Winnaar 2021

Doelstelling

New York Pizza positioneren als de tofste werkgever voor pizzabezorgers in Nederland.
Groei realiseren in het aantal voltooide sollicitaties op newyorkpizzajobs.com.

Doelgroep

(Hoofdzakelijk mannelijke) bezorgers in de leeftijd van 16 tot 22 jaar.

Merkomschrijving

New York Pizza zoekt het randje op in alles wat we doen, want we zijn een beetje crazy about New York Pizza.

Concept

De strategie: relevant voor de doelgroep en authentiek New York Pizza zijn. Samen met ICE hebben
we voor de kijker een trailer gemaakt van ogenschijnlijk het nieuwste Mocro Maffia-seizoen. Alleen, plot twist:
ICE bevindt zich in een New York Pizza vestiging en roept de kijker op zich aan te melden als medewerker. De
trailer sluit af met een crazy call-to-action: de beste bezorger wint een ticket naar de ruimte!

Media- en middelenstrategie

De content is verspreid via Videoland, Youtube, TikTok, Snapchat, Instagram en Facebook en via eigen kanalen (site, social, email en POS). Een korte radio- en tv commercial brengen de call-to-action van de ruimtereis onder de aandacht.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken