Net zo Alles-in-1, maar dan supervoordelig

Net zo Alles-in-1, maar dan supervoordelig

Categorie
Dienstverlening
Adverteerder
Telfort
Bureau
N=5
Jaar
2012
Paginanummer
134

Winnaar 2012

Doelstelling

Positioneer Telfort als hét value-for-money-merk in telecom dat nu ook een volwaardig Alles-in-1 basispakket (interactieve tv, internet en bellen) voor thuis biedt.

Doelgroep

Iedereen die op zoek is naar een goede deal, maar die niet wil inleveren op kwaliteit.

Concept

Telfort biedt dezelfde kwaliteit als de grote merken, maar dan supervoordelig. In de ATL-campagnes wordt dit verbeeld door de ex-miljonair Hans van de Berg en zijn gezin. Hij is op zoek naar slimme deals en vindt bij Telfort de kwaliteit die hij gewend is, maar dan supervoordelig. Met de propositieboodschap bouwen we voort op de merkbelofte. Dit keer staat het nieuwe Alles-in-1 basispakket voor thuis centraal. Tot eind 2011 had Telfort wel internet en bellen, maar nog geen televisie. In Q1 introduceren we het pakket, dat is 'net zo Alles-in-1, maar dan supervoordelig'. Omdat de markt in 2012 de focus legt op de interactieve mogelijkheden van het televisieproduct, verschuiven wij in Q3 onze focus ook naar het interactieve televisie-aanbod. Telfort biedt immers hetzelfde volwaardige pakket. Dezelfde zenders en programma's, hetzelfde live tv pauzeren, dezelfde Uitzending Gemist, etc. Maar dan supervoordelig.

Media- en middelenstrategie

De verschillende media hebben elk hun eigen rol in de campagne en worden vanuit hun eigen kracht ingevuld. Om de consument te bereiken en te raken, hebben we tv, out-of-home, pre-rolls en online mastheads ingezet. In Q3 hebben we het televisie-umfeld opgezocht om de relevantie en impact van de boodschap te vergroten. Naast een samenwerking met de Veronica gids en tvgids.nl adverteren we rondom Uitzending Gemist en op Marktplaats bij de tv-rubriek. In advertenties, h.a.h. en een outsert om de Sp!ts laten we zien dat de inhoud en mogelijkheden van het Alles-in-1 basispakket inderdaad hetzelfde zijn als bij de andere aanbieders. Radio, banners en IM's zijn actiematig ingezet om verkeer naar de winkels en website te stimuleren.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken