NERF – This is how we play

NERF – This is how we play

Categorie
Durables
Adverteerder
HASBRO
Bureau
Dept Agency
Jaar
2019
Paginanummer
156

Winnaar 2019

Doelstelling

Op het Sinterklaas verlanglijstje van de doelgroep komen en vergroten NERF merkvoorkeur.

Doelgroep

Kinderen 6 - 12 jaar

Merkomschrijving

NERF is één van de grootse speelgoedmerken van Nederland met meer dan 40 verschillende blasters in het assortiment. NERF staat voor "actief spelen". In de doelgroep is er een merkbekendheid van 95% en fans bezitten gemiddeld 7 blasters.

Concept

NERF brengt online gaming naar de echte wereld. De laatste jaren zijn er veel alternatieven bijgekomen voor kids om tijd aan te besteden, zoals gaming (bv. Fortnite) en het volgen van youtubers. NERF bracht de favoriete youtubers van onze doelgroep samen in de echte wereld voor een real life battle genaamd: NERF Battle Royale. Hét allermooiste: Iedereen mocht zich opgeven om kans te maken op deelname aan de battle zodat zij met hun online helden konden schitteren in de campagne van NERF. Fun fact: Dit is de eerste 100% in Nederland bedachte én gemaakte campagne voor NERF met als resultaat: de beste Sinterklaas omzet voor NERF ooit.

Media- en middelenstrategie

TVC, YouTube, Influencers, Instagram, bol.com speelgoedboek
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken