Nederland wordt steeds slimmer

Nederland wordt steeds slimmer

Categorie
Dienstverlening
Adverteerder
LOI
Bureau
N=5
Jaar
2010
Paginanummer
131

Nominatie 2010

Doelstelling

Versterk de kwaliteitsperceptie van het merk LOI.

Doelgroep

Mensen van 20 tot 45 jaar die naast werk, gezin en een druk privéleven verder willen leren.

Concept

LOI is dé opleider van Nederland omdat niemand méér opleidingen aanbiedt en de LOI jaarlijks meer dan 100.000 mensen opleidt, waaronder 20.000 hbo-studenten. Alleen de LOI kan daarom claimen dat het Nederland slimmer maakt. Door deze claim impactvol en sympathiek te communiceren, positioneert LOI zich als de kwaliteitsleider in de markt van het afstandsonderwijs.

Media- en middelenstrategie

In tegenstelling tot regulier onderwijs, kan afstandsonderwijs elk moment van het jaar starten. Daarom begon LOI in januari 2009 met een tv-campagne die continu moet zorgen voor merkvoorkeur en een top-of-mind-positie bij de gevarieerde doelgroep. Met twee nieuwe commercials werd deze succesvolle strategie in 2010 consequent doorgevoerd, waarbij de website, online-advertising, radio en tag-ons actiematig en informatief worden ingezet om de voorkeur te concretiseren.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken