Nederland wordt steeds slimmer.

Nederland wordt steeds slimmer.

Categorie
Excellent
Adverteerder
Leidse Onderwijsinstellingen
Bureau
N=5
Jaar
2012
Paginanummer
254

Doelstelling

Versterken van het imago en de kwaliteitsperceptie van het merk LOI.

Doelgroep

20- tot 40-jarigen die naast een druk leven verder willen leren.

Concept

LOI is dé opleider van Nederland omdat niemand méér opleidingen aanbiedt en zij jaarlijks meer dan 100.000 mensen opleidt. Sinds 2009 wordt dit op een impactvolle en consistente manier gecommuniceerd. Hiermee heeft de LOI zich gepositioneerd als kwaliteitsleider in de markt voor (afstands)onderwijs. Al ruim 4 jaar weet de LOI Nederland steeds weer te verrassen met opvallende communicatie die voortkomt uit een grote belofte: de LOI maakt Nederland steeds slimmer. Het concept heeft mileage, omdat het zowel robuust als lenig is. Op een herkenbare manier kan een breed aanbod aan opleidingen worden gecommuniceerd. Alle uitingen samen tellen op tot een krachtig merkimago.

Media- en middelenstrategie

Van begin af aan ligt de nadruk op televisie voor herkenbaarheid en impact, waarbij de site, online-advertising, radio en tag-ons actiematig en informatief worden ingezet om conversie te realiseren.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken