NEDERLAND WORDT STEEDS SLIMMER

NEDERLAND WORDT STEEDS SLIMMER

Categorie
Dienstverlening
Adverteerder
LOI
Bureau
N=5
Jaar
2009
Paginanummer
125

Winnaar 2009

Doelstelling

Verhoog de kwaliteitsperceptie van het merk LOI.

Doelgroep

Potentiële cursisten en studenten. Dat is gezien het brede aanbod van opleidingen en cursussen van de LOI een brede doelgroep van mannen en vrouwen tussen de 20 en 45 jaar die naast werk en gezin verder willen leren.

Concept

LOI is de opleider van Nederland omdat niemand méér opleidingen aanbiedt en de LOI jaarlijks meer dan 100.000 mensen opleidt, waaronder 20.000 hbo-studenten. Alleen de LOI kan daarom terecht claimen dat het Nederland slimmer maakt. Door deze claim te communiceren, positioneert LOI zich op het niveau van hbo-opleidingen en universiteiten, waardoor LOI zich meteen ook positioneert als kwaliteitsleider in de markt van het afstandsonderwijs.

Media- en middelenstrategie

Tv is gekozen als belangrijkste medium om met de thematische boodschap ‘Nederland wordt steeds slimmer’ het LOI-merk een kwaliteitsimpuls te geven. Via tag-ons werden actiecomponenten toegevoegd. Radio werd ondersteunend ingezet om de thematische boodschap te vertalen naar een concreet aanbod.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken