NEDERLAND WORDT STEEDS SLIMMER

LOI / N=5

award
Winnaar 2009

Bekijk deze campagne op pagina 125 van het SAN Jaarboek 2009.

Adverteerder
LOI
Titel
Afstandsonderwijs
Bureau
N=5
Account
Rob-Jan Hendriks, Tamara Schelvis
Copy
Jeroen van der Sluis, Thijs Bontje
Art
Lukas van de Ven
Strateeg
Marc Oosterhout
Opdrachtgever
JOS VAN EIJKEN, JAN 15:54 JELLE BOUMA
Film/Productiemaatschappij
Czar, Comrad
Editor
Marc Bechtold, Sander Brenninkmeijer
Muziek
The Ambassadors
RTV-producer
Linda Kiphardt
Nominatie
ja
Winnaar
ja
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van LOI
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van N=5
Word geïnspireerd door winnaars in de categorie Dienstverlening
Meer Dienstverlening winnaars

Dienstverlening

Doelstelling

Verhoog de kwaliteitsperceptie van het merk LOI.

Doelgroep

Potentiële cursisten en studenten. Dat is gezien het brede aanbod van opleidingen en cursussen van de LOI een brede doelgroep van mannen en vrouwen tussen de 20 en 45 jaar die naast werk en gezin verder willen leren.

Strategie/Concept

LOI is de opleider van Nederland omdat niemand méér opleidingen aanbiedt en de LOI jaarlijks meer dan 100.000 mensen opleidt, waaronder 20.000 hbo-studenten. Alleen de LOI kan daarom terecht claimen dat het Nederland slimmer maakt. Door deze claim te communiceren, positioneert LOI zich op het niveau van hbo-opleidingen en universiteiten, waardoor LOI zich meteen ook positioneert als kwaliteitsleider in de markt van het afstandsonderwijs.

Media- en middelenstrategie

Tv is gekozen als belangrijkste medium om met de thematische boodschap ‘Nederland wordt steeds slimmer’ het LOI-merk een kwaliteitsimpuls te geven. Via tag-ons werden actiecomponenten toegevoegd. Radio werd ondersteunend ingezet om de thematische boodschap te vertalen naar een concreet aanbod.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen