Nederland moet door. Van A naar Beter.

Nederland moet door. Van A naar Beter.

Categorie
Non-Profit & Overheid
Adverteerder
Ministerie van Verkeer & Waterstaat/Rijkswaterstaat
Bureau
Publicis Amsterdam
Jaar
2006
Paginanummer
404

Nominatie 2006

Doelstelling

Informeer de weggebruiker over het jaar van groot onderhoud en de onvermijdelijke overlast die de werkzaamheden meebrengen.

Doelgroep

Heel Nederland.

Concept

Door de weggebruiker middels een massamediale campagne ruim van tevoren te informeren over de locatie, aard en duur van het onderhoud kan deze rekening houden met oponthoud en goed voorbereid op weg gaan. Tevens zetten we de wegwerker centraal om begrip te vragen voor de veiligheid van de wegwerkers die, om zoveel mogelijk de overlast te verlichten, hun nachten, weekends en zomervakantie opofferen om te werken aan de bereikbaarheid en de veiligheid van de weggebruiker.

Media- en middelenstrategie

Massamedia en selectieve inzet van media rondom snelwegen. Middelen: tv, radio, advertenties, signaleringsborden, matrixborden en bannering. Alle middelen verwijzen naar de informatieve website www.vanAnaarBeter.nl.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken