Nederland leest De Telegraaf

Nederland leest De Telegraaf

Categorie
Vrije Tijd
Adverteerder
De Telegraaf
Bureau
Alfred
Jaar
2011
Paginanummer
493

Doelstelling

De Telegraaf is met dagelijks meer dan 2 miljoen lezers de grootste krant van Nederland. De autoriteit van dit marktleiderschap willen we behouden in de toekomst. Zowel in lezersaantallen als in imago. Het doel: 1) bevestig het marktleiderschap en 2) maak gebruik van de synergie tussen de media en middelen die De Telegraaf tot zijn beschikking heeft.

Doelgroep

Primair: de Telegraaf lezer. Secondair: de adverteerder en de eigen organisatie.

Concept

Alles wat De Telegraaf doet of zegt is gevolg van het feit dat zij in staat is om Nederland te 'lezen'. De centrale gedachte: Nederland leest De Telegraaf omdat De Telegraaf Nederland leest. Dit concept geeft duidelijk sturing aan alle vormen van communicatie, en aan de andere marketinginstrumenten. Met al het mooie van Nederland als uitgangspunt en de dichtvorm als property ontstaat een heel herkenbare campagne.

Media- en middelenstrategie

Naast de campagne in de krant, is er doorlopend campagne gevoerd op TV en radio. En rondom een activatie met extra druk op alle mogelijke middelen.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken