Nederland leest De Telegraaf

Nederland leest De Telegraaf

Categorie
Vrije Tijd
Adverteerder
De Telegraaf
Bureau
Alfred
Jaar
2012
Paginanummer
453

Nominatie 2012

Doelstelling

De Telegraaf is met dagelijks meer dan 2 miljoen lezers de grootste krant van Nederland. Om dit markleiderschap te behouden is het de doelstelling om uitstroom te beperken. Vanuit een loyaliteitscampagne, zijn samenwerkingen aangegaan met typisch Nederlandse partners en speciale aanbiedingen samengesteld die alleen abonnees konden verzilveren.

Doelgroep

Abonnees.

Concept

Binnen het centrale idee 'De Telegraaf trakteert' gaf De Telegraaf iedere twee weken een exclusief aanbod aan haar abonnees. Binnen een consistent campagnebeeld, het cadeau verpakt in de krant, werden de cadeaus aangekondigd in print, online en outdoor. Gevolg: resultaten die regelmatig meer dan 100.000 respons opleverden. De tevredenheid van onze abonnees werd substantieel verhoogd en de uitstroom verlaagd. Campagne wordt vervolgd in 2013!

Media- en middelenstrategie

Print, outdoor, radio en online.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken