Nederland is Europees kampioen zitten

Nederland is Europees kampioen zitten

Categorie
Dienstverlening Financieel
Adverteerder
ZILVEREN KRUIS
Bureau
Fitzroy
Jaar
2018
Paginanummer
233

Doelstelling

Behaal - aan het begin van de maand december - de nummer 1 positie onder zorgverzekeraars op het gebied van spontane naamsbekendheid, merkoverweging en merkvoorkeur. Zodat we vol vertrouwen de 'overstap-maand' in gaan.

Doelgroep

Klanten en niet-klanten in de leeftijd: 35-54 jaar (primair) en 20-34/ 55-75 jaar (secundair).

Merkomschrijving

Zilveren Kruis is de grootste zorgverzekeraar van Nederland en staat haar klanten bij met raad en daad.

Concept

Zilveren Kruis kaart een probleem aan waar iedereen mee te maken heeft: te veel zitten. Daarom introduceert Zilveren Kruis de Zitcheck. Met een uitgekiende 360 graden campagne met o.a. de Zitcheck tool, Sta-op Challenge met influencers en de zoektocht naar de grootste zitters van Nederland realiseerden we - met dit kleine inzicht - meer dan ruimschoots de doelstellingen. Sterker nog: de beste campagne ooit.

Media- en middelenstrategie

De volledig geïntegreerde 360 graden campagne was te zien en horen via televisie, bioscoop, outdoor, (non-spot) radio, toiletreclame, pre-rolls, influencers op social media en onze eigen kanalen zoals website en eDM.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken