Natuurlijk|C&A

Natuurlijk|C&A

Categorie
Retail
Adverteerder
C&A NEDERLAND
Bureau
Eigen Fabrikaat, Linden & Barbosa
Jaar
2016
Paginanummer
310

Doelstelling

In een sterk veranderend retail-landschap wil C&A duidelijk maken dat zij dé plek is waar je terecht kunt voor betaalbare fashion.

Doelgroep

C&A biedt actuele collecties voor het hele gezin. Van tijdloos tot casual chique en van blije baby tot de modebewuste vrouw. Door veranderingen in de markt zijn er veel consumenten op zoek naar alternatieven. C&A wil deze klanten graag met haar laten kennismaken.

Concept

De ervaring leert dat zichtbaar zijn als merk essentieel is om de "zwevende omzet" aan je te binden. Na de zomer is iedereen weer toe aan leuke kleding voor een nieuw seizoen. Door het tonen van de collectie op een frisse en eigentijdse manier laat C&A zien hét alternatief te zijn voor de aanschaf van een nieuwe herfst- en winteroutfit. De gedachte Natuurlijk|C&A onderstreept dat C&A een vanzelfsprekende speler in de winkelstraat is. Met deze campagne wil C&A laten zien te staan voor betaalbare fashion.

Media- en middelenstrategie

Zichtbaarheid is belangrijk. Voor de collecties Back to School, Denim, Dresses, Outerwear, Herenshirts en nijntje worden daarom TV, prerolls, abri's, megamasten, radio en PR activaties ingezet. De enorm uitgebreide Denim collectie is gepresenteerd in een Denim pop-up store en de populaire nijntje-kindercollectie verhuisde naar C&A. De campagne Natuurlijk|C&A heeft een positieve bijdrage geleverd aan de zichtbaarheid van C&A.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken