NATUURLIJK, PAPIER EN KARTON!

INFORMATIECENTRUM PAPIER EN KARTON / Meyson Communicatie

Bekijk deze campagne op pagina 373 van het SAN Jaarboek 2005.

Adverteerder
INFORMATIECENTRUM PAPIER EN KARTON
Titel
Informatiecentrum Papier en Karton
Bureau
Meyson Communicatie
Account
Ton Vermeij
Copy
Huibert Kloet
Art
Vincent Vermeij, Huibert Kloet
Strateeg
William Elegeert
Opdrachtgever
ARIE M. HOUWELING
Fotografie
Diverse bronnen
Illustraties
Diverse bronnen
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van INFORMATIECENTRUM PAPIER EN KARTON
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Meyson Communicatie
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Non-Profit & Overheid
Meer Non-Profit & Overheid inzendingen

Non-Profit & Overheid

Doelstelling

Vergroten van de algemene kennis over papier en karton. De informatie zal via de website www.papierenkarton.nl worden gecommuniceerd.

Doelgroep

Jongeren, scholieren en studenten.Consumenten, gebruikers. Bedrijfsleven, DMU ondernemingsbeleid. Maatschappelijke groeperingen.

Strategie/Concept

Papier en karton als fundament van onze samenleving positioneren. De campagne legt de nadruk op de alom aanwezigheid van Papier en Karton en laat de vele creatieve mogelijkheden zien. Bewust omgaan met de natuurlijke grondstoffen is van eminent belang. Het past in het beeld van een milieuvriendelijke samenleving.

Media- en middelenstrategie

Print is als teasercampagne (stoppers) in alle mediatitels ingezet. Met verwijzing naar de internetsite www.papierenkarton.nl PR wordt actueel ingezet.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen