NATUURLIJK DE LEKKERSTE

NATUURLIJK DE LEKKERSTE

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
WESSANEN, ZONNATURA
Bureau
Ogilvy
Jaar
2005
Paginanummer
257

Nominatie 2005

Doelstelling

Introduceer op originele wijze de nieuwe producten, die de merkomslag van een ietwat té verantwoord merk naar een eigentijds merk onderschrijven. Alle drie de productgroepen dienen aan bod te komen. "Break through the clutter" en creëer stopping power met een beperkt budget. Genereer bekendheid en trial.

Doelgroep

Overwegend vrouwelijk, op zoek naar gezond maar wel lekker (Double Gratification). Ze leeft en eet bewust, maar geniet zeker ook van het leven.

Concept

Zonnatura is trots op haar "heritage", maar kan relativeren: Zonnatura. Natuurlijk de lekkerste. Intrigeer de consument. Digitale refund-actie om de consument kennis te laten maken met de innovaties.

Media- en middelenstrategie

Print: voor kennisoverdracht en merkperceptie. Gebruik medium wel op een vernieuwende manier. Radio om traffic naar de site te genereren. Internet: voor productinformatie, verzamelen consumentengegevens en realisatie actie. Primeur in Nederland: een refund-actie zonder (!) extra kosten voor antwoordnummers, handling etc.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken