NAJAARSCAMPAGNE

NAJAARSCAMPAGNE

Categorie
Dienstverlening
Adverteerder
MENZIS ZORG EN INKOMEN
Bureau
N=5
Jaar
2005
Paginanummer
134

Winnaar 2005

Doelstelling

Laten zien dat Menzis een Basisverzekering en aanvullende verzekering heeft voor iedereen. Wie je ook bent en wat je ook doet, Menzis heeft een verzekering die bij je past. Want bij Menzis staat de mens centraal.

Doelgroep

Bestaande klanten, niet-klanten

Concept

Menzis heeft in korte tijd dankzij een succesvolle introductiecampagne een sterke bekenheidspositie opgebouwd. In de aanloop naar de invoering van de Basisverzekering moeten redenen worden gegeven om klant te blijven of om klant te worden. De focus komt op relevantie te liggen en er wordt een nieuwe impuls aan de campagne gegeven. Er zijn vier tv-commercials en abri-uitingen ontwikkeld waarin steeds een ander type mens centraal staat, met de verzekering van Menzis die daarbij past.

Media- en middelenstrategie

Televisie als hoofdmedium ondersteund door abri’s, radio en een 1/1 dagbladadvertentie en 1/1 pagina-advertentie in de zorgspecials van de landelijke dagbladen, specifiek in de periode waarin de oriëntatie op de Basisverzekering plaatsvindt: de maanden december en januari. Mensen kunnen reageren op www.watvoormenzbentu.nl om uit te vinden wat voor mens ze zijn en welk verzekeringspakket het best bij ze past. Daarnaast zet Menzis servicebussen in waar je terecht kunt voor informatie.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken