Najaarscampagne Principepolis

Najaarscampagne Principepolis

Categorie
Dienstverlening Financieel
Adverteerder
DVZ Zorgverzekeringen
Bureau
Rapp Collins
Jaar
2006

Doelstelling

DVZ Zorgverzekeringen wil zich als christelijke zorgverzekeraar onderscheiden in een prijsgedomineerde verzekeringsmarkt die dankzij de invoering van de nieuwe basisverzekering op zijn kop staat.

Doelgroep

Alle 1.000.000 gelovigen die deel uitmaken van christelijk Nederland. Zij bevinden zich voornamelijk in de ‘Biblebelt’-regio.

Strategie/Concept

Een zorgverzekeraar met een christelijke geloofsovertuiging heeft genoeg bagage om een discussie op gang te brengen over de grenzen van de medische wetenschap. DVZ stelt verworvenheden ter discussie die andere verzekeraars vermijden. In deze campagne komt de vragende geloofshouding van de doelgroep tot leven en wordt ontdaan van dogma’s. Met ‘Hoeveel pret beleeft u aan een echo?’ maakt DVZ kwesties bespreekbaar en bewijst ze dat ze midden in de maatschappij staat.

Media- en middelenstrategie

Dit inzicht is vertaald in een zorgvuldig gesegmenteerde mediamix van direct mail en print. Hierdoor wordt de doelgroep op gerichte plaatsen en/of via een hecht netwerk bereikt.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken