Najaarscampagne Principepolis

DVZ Zorgverzekeringen / Rapp Collins

Bekijk deze campagne op pagina 166 van het SAN Jaarboek 2006.

Adverteerder
DVZ Zorgverzekeringen
Titel
Zorgverzekering
Bureau
Rapp Collins
Account
Jos Vis, Petra Azzone
Copy
Marijke Liebregts
Art
Nicole Cordia
Strateeg
Bettina Couperus
Opdrachtgever
Atze Bosma
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van DVZ Zorgverzekeringen
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Rapp Collins
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Dienstverlening Financieel
Meer Dienstverlening Financieel inzendingen

Dienstverlening Financieel

Doelstelling

DVZ Zorgverzekeringen wil zich als christelijke zorgverzekeraar onderscheiden in een prijsgedomineerde verzekeringsmarkt die dankzij de invoering van de nieuwe basisverzekering op zijn kop staat.

Doelgroep

Alle 1.000.000 gelovigen die deel uitmaken van christelijk Nederland. Zij bevinden zich voornamelijk in de ‘Biblebelt’-regio.

Strategie/Concept

Een zorgverzekeraar met een christelijke geloofsovertuiging heeft genoeg bagage om een discussie op gang te brengen over de grenzen van de medische wetenschap. DVZ stelt verworvenheden ter discussie die andere verzekeraars vermijden. In deze campagne komt de vragende geloofshouding van de doelgroep tot leven en wordt ontdaan van dogma’s. Met ‘Hoeveel pret beleeft u aan een echo?’ maakt DVZ kwesties bespreekbaar en bewijst ze dat ze midden in de maatschappij staat.

Media- en middelenstrategie

Dit inzicht is vertaald in een zorgvuldig gesegmenteerde mediamix van direct mail en print. Hierdoor wordt de doelgroep op gerichte plaatsen en/of via een hecht netwerk bereikt.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen