NAJAARSCAMPAGNE ’EXTRA’S’

NAJAARSCAMPAGNE ’EXTRA’S’

Categorie
Dienstverlening
Adverteerder
TISCALI
Bureau
PPGHJWT
Jaar
2005
Paginanummer
162

Doelstelling

Werving X-aantal nieuwe klanten om einde 2005 een totale ADSL-marktaandeel van 6,5% te realiseren.

Doelgroep

Vooral mannen, 20-49 jaar. Modaal/bovenmodaal inkomen, lager/middelbaar opgeleid, relatief onervaren internetgebruiker en aarzelend tegenover adoptie van innovatieve producten. Willen kwaliteit, maar voor een lage prijs.

Concept

Tiscali biedt ADSL en vaste telefonie in één pakket. Dat doen wel meer aanbieders – de markt is zeer dynamisch en prijs-driven. Maar niemand biedt dit – en met zoveel extra’s – voor de lage prijs van € 24,95 p.m. Daarom speelt de prijs in de campagne letterlijk de hoofdrol. En op zo’n manier dat voor de consument merk en aanbieding onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn.

Media- en middelenstrategie

Hoewel ADSL vooral nog op prijs wordt gekocht, zijn ook bekendheid en betrouwbaarheid van de aanbieder van toenemend belang. Televisie is voor Tiscali onontbeerlijk om snel en duidelijk het aanbod te communiceren, maar ook om awareness te creëren. Tv werd verder ondersteund door radio, print, banners en POS bij retailers.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken