Najaarscampagne 2006

Najaarscampagne 2006

Categorie
Durables
Adverteerder
Schoenfabriek Wed. J.P. van Bommel BV
Bureau
vOSCH communicatie-adviesbureau
Jaar
2006
Paginanummer
206

Doelstelling

Het positioneren van Floris van Bommel voor een jonge doelgroep met zowel heren- als dames schoenmode. De merkwaarden van Floris, in tegenstelling tot voorgaande campagnes, rechtstreeks te vertalen op de persoon Floris van Bommel.

Doelgroep

Een jonge modebewuste man/vrouw die bewust kiest voor een kwaliteitsproduct. De kerngroep bestaat uit onafhankelijke, succesvolle vrouwen en mannen met een bovengemiddelde interesse in muziek, kunst, literatuur, architectuur en mode.

Concept

Sinds 4 seizoenen richt het merk Floris van Bommel zich nadrukkelijk op de persoon Floris. Daarom is het campagne-thema geïnspireerd op de pentekeningen die Floris maakt tijdens de lange verplichte management-vergaderingen. Met deze tekeningetjes als art-work worden de authentieke karaktereigenschappen vrijwel letterlijk naar het merk vertaald als een soort Floris-DNA.

Media- en middelenstrategie

Print: 1/1 pag. advertenties in o.a. Esquire, Rails, Winq en Oor; promotiemateriaal met verwijzingen naar de Floris van Bommel website waarop o.a. een animatie van de campagne te zien is.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken