MUSIC STREAM

MUSIC STREAM

Categorie
Dienstverlening
Adverteerder
KPN INTERNET
Bureau
Lowe en Draft
Jaar
2005
Paginanummer
129

Doelstelling

1. Music Stream van Planet Internet neerzetten als dé online-muziekwinkel 2. Marktleider worden op het gebied van het kopen van online-muziek.

Doelgroep

Mannen met een boven modaal inkomen tussen de 35-45 jaar met een breedband Internetverbinding. Ze zijn bereid om voor comfort en zekerheid te betalen.

Concept

Music Stream van Planet Internet stelt ten tijde van CD-releases van grote artiesten in de winkel, dezelfde CD online beschikbaar tegen een scherpe prijs (€ 9,99). Daarnaast biedt Music Stream van Planet Internet exclusieve content aan. Dit alles is op een eenvoudige en veilige manier te downloaden.

Media- en middelenstrategie

Radio is ingezet in combinatie met print. Aangevuld met een online-/onsite-campagne (banners, landingspagina, e-mail). Voor DM werden postkaarten verstuurd met afbeeldingen van de CD-releases van dat moment. Die tevens konden dienen als cover voor het CD-hoesje voor de via Music Stream zelf gebrande CD’s. Ten tijde van concerten zijn recordable CD’s uitgedeeld en in winkelcentra’s zijn covers uitgedeeld.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken