Mummiepak

Mummiepak

Categorie
Retail
Adverteerder
Bol.com
Bureau
ETCETERA
Jaar
2010
Paginanummer
458

Nominatie 2010

Doelstelling

Bol.com gelooft dat online winkelen nog te veel barrières kent. Daarom challengen we alle barrières in het belang van de consument. Onze autoriteit, op het gebied van gemak, is een van de fundamenten waarop we emotionele toegevoegde waarde bouwen. Met onze betrouwbare servicepropositie onderscheiden we ons van traditionele retail en andere online retailers. De doelstelling is groei in overweging en voorkeur voor bol.com.

Doelgroep

Mensen die vinden dat ze te weinig tijd hebben. Iedereen dus.

Concept

In de campagne challengen we frustraties rondom traditionele winkels. Om de service- en gemakspropositie voor het voetlicht te brengen, is gefocust op de belofte: 'Vóór 21:30 uur besteld, morgen in huis'. De urgentie om iets op tijd in huis te hebben, is gebouwd op het insight van de druk werkende ouder met weinig tijd, die een cadeautje nodig heeft.

Media- en middelenstrategie

Tv voor snelle, brede bereikopbouw en als onderstreping van marktleiderschap in online retail. Online, middels pr en in social media is de buzz rond de campagne aangejaagd om het vliegwiel in beweging te brengen. Zo is er een speciale website ontwikkeld waar je een Mummiepak wikkel kunt downloaden. En zijn er 70.000 Mummiepak WC-rollen verspreid.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken