MR. JUMMY

MR. JUMMY

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
Sultana
Bureau
Alfred, online: Achtung
Jaar
2008
Paginanummer
283

Nominatie 2008

Doelstelling

I: Sultana scherper positioneren als het verantwoorde alternatief voor de lekkere trek. Daarmee communiceren dat Sultana “het snacken OK maakt”. De rood wit geblokte pop, Mr Jummy, is de metafoor voor deze lekkere trek. De commercial laat zien dat je beter een Sultana kan nemen als je nog even door moet. II: Daarnaast in de commercials de specifieke voordelen van de verschillende proposities benadrukken (FruitBiscuit, YoFruit, Hartig en Bites)

Doelgroep

Families met kinderen, m.n. gericht op moeders.

Concept

Voor ieder lekkere trek moment het verantwoorde alternatief kunnen bieden, waarbij Sultana als de logische oplossing gezien wordt.

Media- en middelenstrategie

Een multimediale campagne inclusief een promotie (spaar voor de pop) bestaande uit TV, outdoor, print, POS, internet, Hyves en YouTube.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken