Moving Mesdag

Moving Mesdag

Categorie
Durables
Adverteerder
SAMSUNG NEDERLAND
Bureau
CONSPIRACYSINC
Jaar
2015
Paginanummer
212

Winnaar 2015

Doelstelling

Op een verrassende wijze, die verder gaat dan product placement, de Curved S-UHD televisies van Samsung onder de aandacht brengen.

Doelgroep

Consumenten die gebruik maken van televisies in zijn algemeenheid.

Concept

Moving Mesdag, een innovatieve samenwerking tussen Panorama Mesdag en Samsung, wekt het iconische meesterwerk tot leven op veertien 88-inch curved S-UHD televisieschermen. Een reizende 'dome' haalt het werk fysiek uit het museum in Den Haag en brengt het naar een nieuw publiek. De technologie en de culturele samenwerkingen met o.a. de Uitmarkt, SAIL en Artzuid zorgen ervoor dat Moving Mesdag op prestigieuze locaties als het Museumplein kwam te staan.

Media- en middelenstrategie

Moving Mesdag opent deuren naar plekken waar commercie en cultuur zonder elkaar nooit zouden komen. De kracht ligt daarom in het optimaal gebruik maken van alle samenwerkende partijen. Op deze manier versterkt het evenement elkaars communicatietraject en helpen ze elkaar beter te vermarkten. Met 45.000 bezoekers in 18 dagen als resultaat.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken