De focus van de campagne ligt online. Eerst verspreiden we onze crapcontent unbranded via websites als 9GAG, Reddit en Dumpert. Met groot succes: we behalen snel topposities in lijstjes met populairste crap. Vervolgens gaan we met de content campagne voeren. Primair online, maar ook in (digital) OOH, (interactieve) print en de bioscoop koppelen we het crap-thema aan de USP's van Hi. Overal maken we gebruik van de unieke kracht van de middelen. Van innovatieve pre-rolls die je niet wílt skippen tot tactische mobiele banners die verschijnen als een gifje wordt geladen. We werken intensief samen met jongerenwebsites als Upcoming, Froot en NSMBL, door relevante content te koppelen aan de campagneboodschap van Hi. Op Dumpert introduceren we zelfs een eigen online format: Dumpert Crap TV. En samen met Kakhiel nodigen we jongeren uit om zelf crap te maken in de online crap challenge. De campagne is raak. De uitingen worden massaal bekeken, geliked en gedeeld. Jongeren voelen zich nog meer aangetrokken tot het merk en de abonnementen van Hi.