Bonprix is een online kledingwinkel, eigendom van Otto Group dat actief is in 30 landen. Met slechts enkele fysieke verkooppunten ligt de focus van het merk op e-commerce en de catalogus.
Vrouwen van boven de 30 worden genegeerd door de modewereld die zich enkel richt op jeugd en perfectie. Om te laten zien dat wij als geen ander modemerk begrijpen dat dit ver afstaat van hun werkelijke levens, creëerden we een campagne die inspeelt op de bestaande vooroordelen over vrouwen van middelbare leeftijd (en bonprix). De campagne viert de magie van het imperfecte leven en bewijst dat er zoveel meer achter deze vrouwen schuilt dan je op het eerste gezicht denkt.
De geïntegreerde, pan-Europese campagne bestaat uit TV, (D)OOH, digital, social en radio.
Het mediabudget werd geïnvesteerd in de lancering met een 'big-bang', gevolgd door een always-on benadering om brand salience te creëren.
Hoofdsponsor
Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken