More Than Meets The Eye

BONPRIX / 180 Kingsday

Bekijk deze campagne op pagina 334 van het SAN Jaarboek 2018.

Adverteerder
BONPRIX
Bureau
180 Kingsday
Account
Nicole Scopes, Sam Jones
Copy
Brenda Waegemaekers, Wawa Wang, Stephane Lecoq
Art
Rachel Kennedy, Sander Litjens, Stephane Lecoq, Kalle Hellzen (ECD)
Strateeg
Vincent Johnson, Christiana Courtright, Tiina Salzberg
Opdrachtgever
Verena Herdegen
Film/Productiemaatschappij
Solab, Ace Norton (regisseur)
Editor
Dan Sherwen, Glassworks
Muziek
Sizzer Music, The Ambassadors
RTV-producer
Yuka Kambayashi, Karen Bruinsma
Illustraties
Circus Family
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van BONPRIX
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van 180 Kingsday
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Retail
Meer Retail inzendingen

Retail

Doelstelling

Terugwinnen van een doelgroep die bonprix actief afwijst.

Doelgroep

Alle vrouwen tussen de 35-65, ongeacht kledingmaat en -stijl.

Strategie/Concept

Vrouwen van boven de 30 worden genegeerd door de modewereld die zich enkel richt op jeugd en perfectie. Om te laten zien dat wij als geen ander modemerk begrijpen dat dit ver afstaat van hun werkelijke levens, creëerden we een campagne die inspeelt op de bestaande vooroordelen over vrouwen van middelbare leeftijd (en bonprix). De campagne viert de magie van het imperfecte leven en bewijst dat er zoveel meer achter deze vrouwen schuilt dan je op het eerste gezicht denkt.

Media- en middelenstrategie

De geïntegreerde, pan-Europese campagne bestaat uit TV, (D)OOH, digital, social en radio. Het mediabudget werd geïnvesteerd in de lancering met een 'big-bang', gevolgd door een always-on benadering om brand salience te creëren.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen