More Than Meets The Eye

More Than Meets The Eye

Categorie
Retail
Adverteerder
BONPRIX
Bureau
180 Kingsday
Jaar
2018
Paginanummer
334

Doelstelling

Terugwinnen van een doelgroep die bonprix actief afwijst.

Doelgroep

Alle vrouwen tussen de 35-65, ongeacht kledingmaat en -stijl.

Merkomschrijving

Bonprix is een online kledingwinkel, eigendom van Otto Group dat actief is in 30 landen. Met slechts enkele fysieke verkooppunten ligt de focus van het merk op e-commerce en de catalogus.

Concept

Vrouwen van boven de 30 worden genegeerd door de modewereld die zich enkel richt op jeugd en perfectie. Om te laten zien dat wij als geen ander modemerk begrijpen dat dit ver afstaat van hun werkelijke levens, creëerden we een campagne die inspeelt op de bestaande vooroordelen over vrouwen van middelbare leeftijd (en bonprix). De campagne viert de magie van het imperfecte leven en bewijst dat er zoveel meer achter deze vrouwen schuilt dan je op het eerste gezicht denkt.

Media- en middelenstrategie

De geïntegreerde, pan-Europese campagne bestaat uit TV, (D)OOH, digital, social en radio. Het mediabudget werd geïnvesteerd in de lancering met een 'big-bang', gevolgd door een always-on benadering om brand salience te creëren.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken