Mora Tostini. De snelle snack voor de lekkere trek.

Mora Tostini. De snelle snack voor de lekkere trek.

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
MORA
Bureau
Alfred International
Jaar
2018
Paginanummer
288

Doelstelling

Zorg in korte tijd voor een zo hoog mogelijke bekendheid van het nieuwe, snelle Mora snackconcept Tostini.

Doelgroep

Millennials: de 'druk-drukker-drukst'-generatie tussen 20 en 35 jaar. Een mix van scholieren, studenten, net-werkende jongeren, die allemaal regelmatig een plotseling knorrende maag willen vullen met een lekkere, snelle, maar ook voedzame snack. Tijdens de lunch, tussendoor, na het sporten of 's avonds laat.

Merkomschrijving

Mora is het nummer 1 snackmerk van Nederland. Tostini is de nieuwe hartige broodsnack van Mora, die je simpel en snel bereidt: in 6 minuten vanuit diepvries, in de broodrooster.

Concept

Instant lekkere trek. We kennen het allemaal, en zeker millennials. Voor die momenten is er de Mora Tostini. Da's een heerlijke, goedgevulde combi tussen de bekende tosti en de panini, die je in no-time bereidt in je broodrooster. De audiovisuele campagne laat op een snappy, komische manier zien dat Mora Tostini op ieder moment van de dag de ideale oplossing is voor die lekkere trek. Met een bijzondere hoofdrol voor de broodrooster, en met de vertrouwde stem van Cora voor herkenbaarheid.

Media- en middelenstrategie

Om de millennial te bereiken en te raken, moet je buiten de gebaande paden treden met een niet-traditionele mediakeuze. We zetten billboarding op TV rondom millennial programmering, online video en een mobile campagne afgestemd op het moment en de situatie in om Tostini snel bekendheid te geven. Het zeer populaire StukTV-platform met meer dan 2 miljoen abonnees op YouTube is ingeschakeld om een 6 minuten 'Ravage' item te maken, waarin Tostini letterlijk als 'vehikel' optreedt en we connectie bouwen met gemak en snelheid. Flora maakte een muzikale ode aan Tostini op haar eigen Instagram-kanaal. Om de Tostini zo snel mogelijk in handen van de instant hongerige millennial te krijgen, is via Scoupy een trial campagne uitgezet en vonden er acties plaats op de winkelvloer.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken