Mora Tostini. De snelle snack voor de lekkere trek.

MORA / Alfred International

Bekijk deze campagne op pagina 450 van het SAN Jaarboek 2018.

Adverteerder
MORA
Bureau
Alfred International
Account
Mark de Leeuw
Copy
Marie-Louise Diekema
Art
Tim Olland
Strateeg
Gabriel Snuverink
Opdrachtgever
Marcel Joosten, Susan Janssen
Film/Productiemaatschappij
Bandit Amsterdam
RTV-producer
Vittoria Robijns, Hannah Padding
In samenwerking met
Carat, Yune
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van MORA
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Alfred International
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Branding 360°
Meer Branding 360° inzendingen

Branding 360°

Doelstelling

Zorg in korte tijd voor een zo hoog mogelijke bekendheid van het nieuwe, snelle Mora snackconcept Tostini.

Doelgroep

Millennials: de 'druk-drukker-drukst'-generatie tussen 20 en 35 jaar. Een mix van scholieren, studenten, net-werkende jongeren, die allemaal regelmatig een plotseling knorrende maag willen vullen met een lekkere, snelle, maar ook voedzame snack. Tijdens de lunch, tussendoor, na het sporten of 's avonds laat.

Strategie/Concept

Instant lekkere trek. We kennen het allemaal, en zeker millennials. Voor die momenten is er de Mora Tostini. Da's een heerlijke, goedgevulde combi tussen de bekende tosti en de panini, die je in no-time bereidt in je broodrooster. De audiovisuele campagne laat op een snappy, komische manier zien dat Mora Tostini op ieder moment van de dag de ideale oplossing is voor die lekkere trek. Met een bijzondere hoofdrol voor de broodrooster, en met de vertrouwde stem van Cora voor herkenbaarheid.

Media- en middelenstrategie

Om de millennial te bereiken en te raken, moet je buiten de gebaande paden treden met een niet-traditionele mediakeuze. We zetten billboarding op TV rondom millennial programmering, online video en een mobile campagne afgestemd op het moment en de situatie in om Tostini snel bekendheid te geven. Het zeer populaire StukTV-platform met meer dan 2 miljoen abonnees op YouTube is ingeschakeld om een 6 minuten 'Ravage' item te maken, waarin Tostini letterlijk als 'vehikel' optreedt en we connectie bouwen met gemak en snelheid. Flora maakte een muzikale ode aan Tostini op haar eigen Instagram-kanaal. Om de Tostini zo snel mogelijk in handen van de instant hongerige millennial te krijgen, is via Scoupy een trial campagne uitgezet en vonden er acties plaats op de winkelvloer.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen